BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

Hejsan finisar! Hur har ni haft det under veckan? Jag har i vilket fall som helst haft det jättebra under resan, med vissa undantag förstås! Härliga människor, helt okej mat (haha) och utan tvekan det finaste vädret under hela 2013, sådan tur! sol och 15+, åh så härligt! Berlin var underbart, krakow var fantastiskt och Auschwitz och Birkenau var utan tvekan en utav de hemskaste men samtidigt häftigaste ställena jag någonsin kommer bemöta i hela mitt liv!
 
En favorit från krakow, har ingen aning om vad jag håller på med på den här bilden men tycker ändån om den starkt! (jag har inte sådana öron egentligen)
Har massor av bilder att visa er och massor att berätta! Bombnedslaget kommer, vänta bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0