COMEBACK

Laptopen e på lagning just nu så ni får nöja er med ett par mobil-inlägg då och då!
I söndags så kom Julia hit igen så käkade vi lite pankisar och invigde balkongen för i år, med solsken och prat!
I måndags stack jag till väla (med Julia, haha) och shoppade lite till vårgarderoben, hittade extremt mycket fint, tyvärr så ser inte plånboken lika fin ut längre! Fick bland annat med mig hem ett par jeans, (verkligen behövligt), en guldkedja till halsen som jag letat efter så länge och en mängd härliga sommatoppar som jag längtar efter att få inviga!
Idag så har jag och Linda bara hängt hemma hos Jojje och fikat, pratat och myst! Kul att höra om jojjes London-resa också!
Har nyss kommit hem från i alla fall, jag och Linda drog runt ett tag, käkade kebab och gick hem till henne ett tag!
Imorgon får vi se vad dagen har att erbjuda men på kvällen ska i alla fall alla tjejerna komma hit och sova! Va så himla längesen vi var alla tillsammans! Saknar mina brudar!❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0