LAST 24 HOURS

I onsdags så vaknade jag vid 11-tiden och åkte mot Ängelholm tillsammans med Johanna och Linda så köpte vi varsin latte och strosade runt nere vid ån och myste, tog även med systemisen och knäppte några fina bilder som kommer här senare!
Efter det tog vi en snabbis i butikerna, och åkte sedan vidare till Julia och köpte med oss lite mat på vägen!
Efter det väntade en kväll med mina älskade girls, god mat och härlig musik!

Tror inte vi somnade förän vid sex och vaknade vid 11-tiden då vi käkade lite frukost och segade runt innan storstädningen väntade!
Idag ligger jag bara hemma och drar, ska dock snart slänga på mig lite kläder och släpa mig till Johannas place, lite mys och sånt!
Hoppas ni får en najs fredag!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0