PÅSKLOVET, RÄDDAREN I NÖDEN

Åh, herre min gud! Kan inte beskriva hur välbehövligt detta lovet kom asså. Känslan av att veta att det väntar 1,5 veckor utan skola är totalt obeskrivlig!
Idag är det lördag och jag sitter hemma med min solo-tidning och lite hemmalagad pasta och myser! Tyvärr så har min laptop fuckat upp sig, så den kan man inte använda...rätt bra att ha en paus från den egentligen, har suttit alldeles för mycket vid den på senaste.
Julia var här innan idag så gick vi och solade och handlade lite gott och myste ett tag. Imorgon kommer Jojje hem, kan inte vänta för att få höra hur hon haft det i LONDON!
Hoppas ni har en 3vlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge har ni lov?

2013-03-24 @ 20:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0