SHOEGASM

Sitter just nu framför datorn och kilckar runt mellan olika sko-sidor! Insåg nämligen igår att jag inte har ett enda perfekta par klackar! Någon liten skavank på alla som gör att jag inte tycker om dom!
   Och så funkar det inte till våren, då blir det lärarmiddag (en till) skolavslutning, och såklart skolbalen och tills dess ska jag skaffa mig ett par rejäla klackar!
      Men tyvärr så är mina klänningar vita och glittriga, därför så passar det bäst med ett par feta beige pumps till, tråkigt men sant...I vilket fall som helst så kan man inte bara låta bli att fastna bland nellys skodrömmar!
Men de jag ska ta mig an kommer nog mer se åt något åt detta hållet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0