SWEET NOTHING

Usch, är på så otroligt dåligt humör just nu. Har varit det enda sedan vi kom hem från resan! Vill bara låsa in mig i mitt rum och lägga mig under duntäcket med spotify på högsta volym. Dessa känslorna förstärks då jag inte kan det och måsten gå till skolan och genomlida skiten, vilket resulterar i alldeles för dåliga betyg. Usch!
 
Idag så har jag som tur är studiedag som jag nuter av till 100%. Har legat under täcket hela dagen och ska nu ut och sätta mig på balkongen med en kopp kaffe och ta itag i lite plugg (tar såklart duntäcket med mig).
 Och på grund av detta så står inte blogg-motivationen på topp heller! Hörs när jag känner för det, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0