VÅRENS FÖRSTA DAG

Fototgraf: Johanna Sjövall
Hejsan! Åh gud så trött jag är, längtar faktiskt tills jag får krypa ner under täcket och somna ikväll och äntligen få sova ut efter en tuff vecka! Får dock inte att för l¨ng sovmorgon då jag antagligen ska in till Väla imorgon med mina kära vänner, behöver inhandla ett par grejor till Polen-resan på måndag!
 
Har väll annars inte varit en allt för händelserik fredag, vaknade av solen, det underbara härliga solskenet som fyller kroppen med glädje och vårkänslor! Åh så lycklig jag blev men sen kommer man till skolan med för mycket lektioner i skolan och för lite raster, vilket resulterar i att man dör av hunger och tristess (vårat fredags-schema är verkligen det hemskaste jag sett!). Dock så var det en rätt rolig avslutning på dagen då 9orna på våran skola hade en liten volleyboll-tunering om vilken klass som får sitta bak i bussen till Polen...Gissa vem som vann?
Hoppas ni får en härlig fredag folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0