YAY.

Helgen som väntar blir en helg full av plugg, sena nätter och svart kaffe, så MÅSTE det bli. Nationellt i Fysik tisdag och onsdag. Svenska inlämning på måndag (ska ha läst en bok tills dess med uppsats angående ämnet och frågor i boken) även svenska prov i språkhistorien på måndag. Ligger även back i flera av mina ämnen. Förstår ni stressen? jag borde och vill vara stressad, men det går inte! Istället för att känna stress medans jag hastar mig igenom alla böcker så får jag ångest när jag ser den ligga där på bordet brevid mig! Det går bara inte att plocka upp den!
Det mångkulturella spanien, fornsvenska, förintelsens överlevare, kosmos, andra världskrigets fortsättning...Faktan vi förväntas ska kunna snurrar runt i huvudet.
-Fröken Posetiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0