DAGENS FUCKIN OUTFIT

Ja fyfan säger jag bara! Silket jävla väder det varit idag, ösregn hela dagen vilket inte gjorde mina ärenden särskiljt lätta. Åkte in till HBG med Julia när vi slutat och köpte lite grejor, lösägonfransar till Balen imorgonkväll (!!) osv...Försökte hitta ett par beige pumps men såklart fanns där inte ett skit...Vafan gör jag nu liksom?
   Köpte också ett par vingar och en blomma som jag ska använda till spexfotot på tisdag (!!) och såklart så bestod vingarna av 5 kg glitter som inte var fastlimmat sådär jättebra, vingfan...Hela mina ben och min iphone ser ut som en discokula....
  Sitter nu hemma hos linda och beklagar mig, tror jag krashar här i natt så slipper jag ta den tidiga bussen till skolan imorgon då jag och jojje ska hålla i gympalektionen för småfolket på skolan! YAYYYY! Suck, det var allt för mig! Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0