MORNING FOLKS

Åh gud som jag sovit ut idag! Inte föräns 12.20 klev jag ur sängen då vovven blev trött på mig och bestämde sig för att det var dags för mig att gå upp. Ska strax äta frkost, baguette och kaffe (svart såklart) för att kunna vakna!
Har inte något speciellt på schemat idag, hade egentligen tänkt cykla bort till Lager157 och fynda lite (behöver några basic toppar och jeans) men vafan, borde egentligen hålla i plånkan för jag ska ju till Sthlm på torsdag, ska bli skitkul!
Men innan det roliga kan börja så har jag två nationella prov att göra i matte och en spanska inlämning att göra tills imorgon (försenad dessutom hehe) bäst jag sätter igång! 
Kram så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0