SPEXFOTO 2013

 
9A & B
Barbiedocka
Älva (jag)
Tjockisarna
Uteliggare
Arab
Rugby-spelare
Bondbrud
Kära 9B
Usch, gick till skolan idag med ingen aning om vad jag skulle va på spexfotot! Men jag beslutade mig till slut för en älva, som var täckt med glitter... Sämsta idén nånsin!
Drösslat glitter efter mig hela dagen och när jag insåg att jag faktikst inte kunde byta om utan att jag var tvungen att åka hem i utklädnaden tog jag ett ännu värre beslut! det spöregnade och åskade så jag sprang ut i regnet och dränkte mig själv  jag  satte mig i en vattenpöl och tvättade av mig glittret! Skolgården kommer vara fin imorgon när regnet flötit runt lite grann! kom sedan på att jag inte hade något direkt ombyte...Åkte hem i BH med kofta över, och dyngsura shorts...
Nu efter en dusch, en bodyscrub och skurning börjar glittret försvinna! desvärre så har jag glitter överallt i lägenheten som sätter sig som fan, hopplöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0