TORSDAG 30 MAJ 2013

FY HELVETE VILKET FINT VÄDER DET VARIT IDAG! Njuter av varenda sekund, solar på rasterna, käkar glass och kopplar av nu när det mesta är avklarat i skolan, fy vad skönt! Livet leker verkligen!
 
Vaknade i morse, hemma hos linda, dödstrött men vi släpade oss ändån till skolan och levde oss igenom! Efter skolan så åkte jag hem (med den 25 minuter sena bussen) och sprang ut med vovven innan jag åkte på tjejgruppsavsluting med Boj! Efter det så mötte vi upp Hanna och gick hem till mig en sväng! Min Hannabanna<3
Nu ska jag hoppa in i duschen, ska sedan lägga ut lite bilder från både i onsdags och idag, PUSS!
'

Kommentarer
Postat av: fridawiman

härliga bilder!!

Svar: Tack så mycket:)
Clara Andersson

2013-05-30 @ 23:17:45
URL: http://fridawiman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0