FREDAG 29 NOV 2013





Idag har det regnat, det kan ni tro! Från klockan 1 då skolan slutade enda tills nu, då jag tror att det börjat sluta lite i alla fall! Trots det hemska vädret har jag faktikst vart på otroligt bra humör idag! I alla fall efter skolan! Gick ner på stan och mötte upp Julia! Bytade lite kläder, kollade lite i butikerna (fick med mig en superfin tröja ifrån H&M, kan visa imorgon) innan vi satte oss på ett fik och flydde regnet!
 
Allting är så himla mysigt nu, alla ljus, juldekorationer och julgranar börjar komma upp! Gatorna är pyntade med färgglada ljusslingor och längs hela södergatan är himmeln mellan husen täckt av ett nät fullt av blåa ljus! SÅ FINT! När jag kom hem, hade någon i huset pyntat hela gården med ljusslingor! ÅHhh vad jag älskar julen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0