BEHÖVELSER

Okej, behövelser (vet inte äns om det är ett ord men jaja, ni fattar vad jag menar) just nu är det ni ser ovan! Framför allt en större och grövre kappa! Gärna i ull eller liknande, boyfriend modell tror jag att jag ska sikta in mig på detta året! Ska rota igenom 2hand butikerna i stan och se vad jag hittar!
 
2a på listan har vi en mössa, lättare sakt än gjort med mitt äggformade huvud!
 
3a, boyfriend jeans! Ska kolla 2hand där också!
 
 
Sen kommer mascara och varför inte en rödrutig sjal! Gillar grunge-känslan starkt!
 
Och sist men inte minst ett par höstiga solbrillz, gärna runda eller likande!

Ett litet modeinlägg såhär på eftermiddagen! Är just nu på väg till Väla med Linda och lillian! Bara mysa och kolla lite! Har inte så mycket plugg just nu så tänkte passa på! Hörs senare X
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0