FIKA TYP?




Hej underbaringar! Åh, mysig dag! Hela staden andas, luktar och lever fredag! Folk ler som galningar, haha! Eller så är det bara jag som känner mig ovanligt glad? Skönt med höstlov, få slippa plugget ett tag! Dock så kommer jag sakna min klass, fast tror vi kommer träffas ändån!
Efter skolan idag så drog jag och Isabella downtown för lite thriftshopping, haha! Kollade i lite 2 hand butiker och sånt, innan vi köpte med oss det sista paketet av jordgubbar och nutella och satte oss mitt i ingenstans och pratade! Supermys!

Just nu sitter jag på bussen på väg till Jonstorp för att möta upp några av mina godingar! Blir nog pizza och sånt! Försöker just nu räkna pengar och bestämma om jag ska gå på Lars Winnerbäck imorgon, ska njuta lite mer av min beslutsångest nu, vi hörs senare, eller imorgon!
Hoppas ni får en underbar fredag! PUUUSSSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0