HELVETES DAG


Okej nu ska ni få höra, som de flesta, av er redan vet, mina trogna läsare, så bor jag i Skåne! Närmare bestämt hbg, och som hela Sverige vet så skulle orkanen komma idag! Men det sket ju jag och mina smarta kompisar i, vi drog till Malmö för lite shopping, ni vet ju att vi gillar sådant!
När vi sedan kommit dit fick vi reda på att det sista tåget tillbaks gick en halvtimme senare. Så vi hoppade på och åkte hem. Som ni vet så gillar jag ju donken som jag inte kunde motstå att köpa med mig. 
När vi sedan kom tillbaks till hbg så var min buss inställd, och ni vet ju att jag hatar att gå, och det gör det inte roligare ifall man kan få en ko i huvut. Så jag väntade, på knutan, och som sagt.. Vem kan motstå donken, liksom?
På väg från bussen möttes jag av flygande tegelpannor, en bil som rullat ut på vägen och ett fönster som flugit av (detta är sant, inte skämt)
Och slutligen, som ni vet så älskar jag ju inte bara donken utan även min hund. Min älskade, världens snällaste, underbaraste, sötaste, fulaste, finaste, vovve. Men sekunden jag kom innanför dörren får jag reda på att han är sjuk. Väldigt sjuk. En tumör, närmare bestämt. 

Fuck cancer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0