KVÄLLSMYS

Har precis kommit hem från hundpromenaden i ett regnigt Helsingborg, så nu tänkte jag dra min nya gosiga tröja över huvudet, som jag fyndade idag på min favvis 2hand (Gjorde ett undantag och struntade i att tvätta den, call me nasty), och slå mig ner i soffan med lite lättare kvällsmat bestående av knäckebröd med ägg och kaviar (som jag helt plötsligt börjat gilla), en kopp av mitt favorit te och en clementin!
 
Annars då? Hade en liten fotodag idag med Aleks och Isabella, otroligt mysigt och roligt! Bilderna därifrån kommer väl att poppa upp här efterhand. Efter det gick vi ner på stan och värmde oss med kaffe (som ni ser i inlägget nedan).
Och vet ni vad jag mer gjort idag! herregud! Jag kan knappt tro det själv! Jag, Clara Andersson, har skaffat mig ett gymkort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0