VISSA DAGAR ÄR BARA FÖR HÄRLIGA!

Åh vilken härlig dag jag har haft! Slutade halv två, så stack jag ner till stan med Hanna och Maja för att fixa ett par saker, lämna tillbaks en pälsjacka bland annat! Efter det så cyklade jag bort till charity, min favvis 2hand! Sen cyklade jag upp till mormor för en snabbis fika innan jag begav mig hemmåt för att gå på lång prommis med vovven! Så jäkla härligt väder har det varit idag! Helt klarblå himmel!
Nu ska jag bara fixa mig lite innan Julia och Hannabanna kommer så ska vim käka och mysa ikväll! Går säkert ut en sväng också! 
Perfekt fredag med andra ord

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

superfina bilder!

Svar: Åh tusen tack du!:)
Clara Andersson

2013-10-18 @ 22:15:28
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0