WE DON´T CARE. WE´RE DRIVIN CADILLACS IN OUR DREAMS

Roylas - Lorde    Så jäkla bra

Okej, tjena finisar! Har haft jäkligt mycket idag efter skolan, pluggat, tvättat, lagat mat, gått ut med hunden osv! Men nu är det mesta avklarat och jag tänkte höra av mig till er lite!
       
Annars har min dag varit bra! Haft mentorstid, där vi kom fram till att vi är jäkligt nöjda med våran klass, känslosam och vacker stund typ. Haft bowling på gympan, där vi struntade i bowlingen efter tio minuter och beställde hamburgare istället haha! Skön och lugn dag! 
 
Tröjan som ni ser ovan hade jag på mig idag! Från Cubus (av alla ställen) 149kr på rea! Supernöjd faktikst!

Nu ska jag gå och käka äpplepaj framför Svenska Hollywoodfruar! PUSS
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sannah - Foto

Åh du är så himla fin, älskar dina ögon!!:)

Svar: Nämen Gud så snäll du är! Blir såå glad! Tusen tack!:)
Clara Andersson

2013-10-27 @ 20:34:20
URL: http://mrscanon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0