WILD PRINT

Hejsan hoppsan! Haft en härlig tisdag? Själv har jag haft en fruktansvärd huvudverk! Gjorde badmintonen på idrotten lite to much to handle, men gick hem och la mig och sov en stund efter skolan, så blev det bättre! Annars har det väl inte hänt allt för mycket! har lite dålig koll påa allt som händer just nu, hänger inte med riktigt så ska sätta mig ner nu ett tag och gå igenom läxor, händelser osv!
 
Imorgon så ska min lille vovve röntgas, så får vi reda på vad det är med han! jag själv har lite saker jag måste fixa! Ska försöka lämna tillbaka en päls jag köpt i helgen, lämna tillbaka en tröja osv! + köpa nytt haha!
 
På tal om shopping så har jag ju glömt att visa min zebra topp som jag köpte för ett par veckor sen! älskar urrigningen tillsammans med armlängden! och såklart mönstret! En modegarderob blir inte komplett utan något zebramönstrat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0