WOKE UP BY SUNLIGHT, KNOCKING ON MY WINDOW

Godmorgon solstrålar!
Åh silket fint väder det var i morse, mamma väckte mig vid 9, då solen lyste utanför fönstret men nu har desvärre solen gått i moln! Inte en endaste solstråle går att skymta. Ser ut att bli moln också hela veckan enligt SMHI. Men vad gör väl det? Det är höstlov förfan! Ingen söndagsångest här inte!
 
Hade förresten jättekul igår! Är ju inte världens fan av Lars Winnerbäck, kan en eller två låtar, men det var faktikst mysigt och trevligt ändån! Får kanske börja lyssna på han lite mer så jag kan sjunga med nästa gång!
 
Efter konserten stack vi ner på stan och käkade, Café Viva fick det bli denna gången! Var så varmt att vi faktiskt kunde sitta på uteserveringen! Så där satt vi och myste i våra svarta pälsar, båda två haha! Efter det gick vi till Mezo där vi träffade Hanna och hennes kompis Elsa, en snabbis innan vi drog hem!
 
Nu ska jag nog spola upp ett bad och njuta, kanske sätta på en bra film! Jag får se! Vi höres senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0