FÖR ATT FÖRGYLLA MINA SKOLDAGAR

 
Nu ska ni få höra om min dag, början till slut: Som jag skrev innan (vet inte varför inlägget kom upp klockan fyra, och ber omursäkt för stavfelen, så går det när Clara är stressad )... så försov jag mig i morse, rätt rejält så jag springer till skolan där jag får reda på att första lektionen är inställd, så jag går hem och sen får jag reda på att vi istället skulle svara på 30 frågor ifrån en bok som jag lämnat i skolan. Jag får be mina kompisar skicka en bild på frågorna så letar jag upp svaren på internet, blir klar med uppgiften precis, stressar tillbaka till skolan, kommer på att jag glömt gympakläder, springer hem och springer tillbaka. Härlig dag eller hur?
  Efter lunchen drog jag och ett par klasskompisar ner på stan och fikade, kom sedan på precis när jag beställt, att det är min fasta-dag idag........
Då kände jag att jag behövde ta tag i mitt liv: Jag gick och köpte mig en kalender! (kom då också på att jag missat att köpa en miniräknare som läraren tjatat om sen dag 1, gissa om jag blev glad när jag hittade denna?, åhh längtar till matten!)
 
Trots denna helvetesdag av stress, hunger och otroligt ont i fötterna så är jag och har varit på bra humör hela tiden! Vad is going on?

Kommentarer
Postat av: Juliaa

Åh vad roligt att du fick inspiration!:D

2013-09-10 @ 18:50:38
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se
Postat av: Emmy

Älskar väskan och miniräknaren. Sjuk kul idag, mysigt att fika och kolla kläder. Jätte kul att lära känna dig mer!❤

Svar: Ja visst är dom snygga!! Ja verkligen, super!! Detsamma gäller dej<3
Clara Andersson

2013-09-10 @ 20:50:07
URL: http://emmyysjolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0