HAND ME ANOTHER ONE PLEASE

Nygräddade pannkakor, vispad grädde med jordgubbs och smultronsylt och ett glas mjölk! Finns det något godare?

Min lyxfika/kvällsmat! Yup, nu när mamma är out of the house för resten av veckan (på konferans) så går vi totally wild! Onyttigt ska det va .. Nån gång ibland i alla fall!
 Så hur var skolan idag? Det välkända svaret: Bra! vad mer ska man säga, det är skolan eller hur? Därför tänker inte jag prata om skolan utan om vad som händer nu, efter skolan! Nu så ska jag hoppa in i duschen, sen ska julia komma hit med min laddare som hon lånat! Efter det ska jag äta något litet oh sedan ge mig iväg mot stadsteatern för att möta upp min klass med lärare så ska vi se Hamlet! Trevligt eller hur!
Hörs ikväll, PUSS 

Kommentarer
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

så gott!
sv; tack ❤

2013-09-12 @ 14:27:05
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0