I´M BATMAN

Hajj finisar! 
Då var det fredag imorgon igen! Helg sweet helg<3 Annars då? Gick till halv fem idag (usch) men fyllde på med pannkakor till lunch så att energin räckte. Kom hem, helt slut och hungrig men sprang ut med vovven och efter det lagade jag mat (fyllda stekta tortillabröd med guacamole) som jag nu ätit framför reprisen av gårdagens idol! Nu ska jag diska lite hade jag tänkt!
Vad tycker ni om min nya tröja som jag fyndat ut Julias garderob? Jag tycker om den starkt, lite sådär badass. Enda nackdelen är att paljetterna verkar dra till sig uppmärksamhet, känns som att folk stirrar väldigt mycket på texten, vilken råkar sitta på ett speciellt ställe... 

Kommentarer
Postat av: Clara

Tack

2013-09-14 @ 00:15:44
URL: http://claravida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0