LITE UPPDATE SÅDÄR

Hejsan babes! Är för lat för att koppla in datorn, så jag kör på mobilen istället!
Bilder från kvällen:
//kvällens outfit bland omklädningsrummen inne på sisters, Väla. Julia befinner sig i ett av rummen och till vänster ser ni en påse hängande eller hur? Den påsen glömde jag där, på kroken... Och kom sedan på det och fick springa tillbaka, smarta jag! Som tur var fanns den kvar! // drinks at Emma's! // Alex and Clara party all night! // Emmy and Clara party all night!

Jag var alltså hos Emma ikväll för lite födelsedagsfirande! Hade en trevlig kväll med härliga människor och god mat! Kul att lära känna klassen ytterligare ett step!
Nu ska jag gräva ner mig i soffan med min drug (Elsas mode) och dra täcket över mig. PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Liborius

fina bilder:)
sv. tusen tack fina du!

Svar: Åh tack!!:)
Clara Andersson

2013-09-21 @ 08:52:23
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0