LÖRDAG 28 SEP -13

Sitter just nu bänkad framför MTV Breakfast club, min favoritdel av morgonen. Diggar med till Beyonce´s Single Ladies medans jag knappar runt på laptopen.
Kan äntligen andas genom näsan för första gången på 24 timmar. Igår däremot var en förjävlig dag, frös och svettades om vartannat och kunde inte äta eller dricka någonting, mot kvällen blev det mycket bättre, så jag och mamma fick ändån den där myskvällen vi planerat in.
Idag mår jag ännu bättre, halsontet och febern är borta! Bara lite förkylning kvar! Härligt!
Nu ska jag fixa lite frukost innan mamma kommer hem från hundpromenaden så ska vi äta och sedan ut på stan, luncha och lite sånt myyys. 
 
Hoppas ni får en fin lördag♥ 
En favvis på mig och mamsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0