ON MY CHAIR

Mina senaste Levi´s - kreationer // Barndomsnallen // Marc jacobs vs Jean Gaultier fashion coke (ska samla på alla deisgner-burkar som kommer ut, hehe) // Senaste numret av Solo

Varit en normal dag idag, gick till 13.10 men stannade kvar och pluggade i biblioteket till 15, sen hem till hunden och lite sånt! Har inte mycket mer att säga om min dag, fett trött är jag... Kunde inte somna igår, laddade ner en app med massa fridfulla ljud man kunde välja mellan och kombinera haha, och till slut funkade den faktiskt! Heter Relax M, för er med sömnproblem eller brist på liv haha!
  Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla idol, och efter det Halvvägs till himlen! har ni sett det? Nytt på 4an, rätt kul faktiskt!
HA DET BÄST!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh, levis! bekvämaste jeansen och shortsen! ha en fin helg! kram

Svar: Eller hur! Så underbara! Detsamma fina du!:)
Clara Andersson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0