TISDAG 24 SEP 2013

Hejsan, hur mår alla underbara idag? Jag mår finfint, välidigt trött och utmattad dock efter en lång dag. Gick till halv fyra, och under de 8 timmarna hade vi bland annat fysisk teater, idrott (fys-test haha) och juste skolfotot!
 
Skolfotot ja vad ska man säga om det? Fick nämligen se lite av slutresultatet över fotografens axel, och låt mig säga såhär... Håret bakom örat är inte en bra effekt. Effekt: dumbo-öra!
Jaja, vem fan bryr sig om skolfoton anyways? Som om inte detta vore nog med tortyr så ska vi ta enskillda skolfoton imorgon. de var tvunga att dela upp det! Dubbel tortyr! 
 
Efter skolan, gicm jag hem, la mig i sängen med kläderna på och sov i drygt tre timmar! Nu ska jag sluta klaga, lovar! de senaste inäggen har låtit sjukt negativa men jag är faktikst posetiv!
Nu kan jag stanna uppe och läsa elsas mode hela kvällen! Myyyyyyys.
 
Har ni läst den? Har kommit drygt halva men är redan fast! Superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0