TJEJGREJER

Åhh varför ska alltid varje dag sluta med stress? Varenda kväll sitter jag och stressar igenom allt jag ska göra och kommer i säng på tok för sent! Innan jag somnar idag ska jag ha hunnit med följande: Kollat klart på ett GG avsnitt (jag kan ju inte sluta mitt i), varit ute och gått sista rundan med vovven, pluggat klart matten, plockat undan i köket och sen läsa sisådär 50 sidor i svenska-boken innan jag somnar! Better get to it!
   
Ovanför ser ni några av sakerna jag plockade på mig idag på stan. Ny foundation, nätt och diskret diadem, beige tåtteband och svart nagellack! Var så länge sen jag använde svart så när jag såg det var jag bara tvungen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0