20 GRADER 20 APRIL

Helt sjukt egentligen! Sommar mitt i kyliga våren! Gått barbent de senaste två dagarna/nätterna, utan en gnutta gåshud... I april?! För härligt! Dock så har jag varit lite off samtidigt, är fortfarande sjukt förkyld. Idag hör jag ingenting på vänster öra, och nässprayen får fortfarande följa med, vart jag än går!
 
Ahja nu är det slut på lovet i alla fall! Skola imorgon och sovmorgon till 12, så det känns rätt bra ändån! Fick en bra avslutning på lovet igår med finaste gamla tjejerna! 
 
Denna veckan kommer bli en bra vecka! Det känner jag på mig! På fredag ska jag till Malmö, på dagen och sen tror jag vi skulle till dk på kvällen! Med andra ord något att se fram emot nu under dagarna i skolan! Särsklijt malmö, sjukt exited! Vad jag ska göra där, avslöjar jag på torsdag!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0