JAG ÄR SVAG FÖR SMICKER OCH DU SMICKRADE MIG HÅRT

Skämt åsido, tycker om min babe! Vi har kul tillsammans men efter två dagar tillsammans med brist på sömn så behöver vi en paus från alla skrattanfall, för vår och vår omgivnings skull.
 
Hej förresten! Blev inget bloggande igår på grund av brist på tid, så blir det ibland! Jag och Julia kom hem vid 4 i fredags natt, och gick då och la oss direkt. Vaknde på lördagsmorgonen klockan 8 på grund av morgonsolen och gick upp med smink i hela ansiktet och lagade frulle, lysnnade på Krunegård och pratade igenom kvällen.
Efter det drog vi till Väla, fortfarande rätt mörbultade men så fick det vara! Och juste, premiär blev det för bara ben! Inte det minsta kallt... eller? 
 
 Kort sammanfattning av det som hänt! Lördagskvällen spenderades hemma, somnande klockan 22.30 haha!
Vart en skön helg, och vet ni vad, kära peaps? Den tar inte slut här, fy vad jag är saked på lov! Lite plugg får det bli imorgon, med Lova och is, men förutom det väntar bara det jag känner för! Fy så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0