BOYS CAN NEVER TELL

Sitter med nyduschat hår och bloggar, nergrävd under mitt vita täcke med en kopp te. Myser häcken av mig så mysigt jag har det!
 
Vart en normal tisdag som avslutades med skrattfylld hjärt och lungräddning på idrotten! Efter det susade jag hem genom stan på min cykel, sov nån timme och sen har jag och mamma hållt på att tvätta hela eftermiddagen! Efterkvällsmaten drog jag ner till gymmet. Simmade och tog sen en snabbsolning på 30. Så skönt att få lite färg! 
 Annars? Har just nu så dåliga dagar utseendemässigt, om man nu kan säga så utan att bli för ytlig. Håret känns fel, hyn är åt helvete och sminket verkar aldrig sitta där det ska. Ilandsproblem, jo tack jag vet! 
Lite av mina samlade tankar för tillfället! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0