GOD BLESS YOU

Nej, herregud alltså! Det hela slog till efter min senaste bloggning, onsdag eftermiddag! Sen dess har jag i princip varit rätt långt iväg från jordens gravity. Febern som talar. Nu känns det rätt mycket bättre, febern är borta men nu sitter det mesta näsan. Känner mig som den där killen på reklamen för nässpray, som är helt omringad och begravd i massa näsdukar haha!
 
men självklart är det sjukt trist att va sjuk på lovet och inte gå ut osv nu på påsken, blir ju att ligga hemma även ikväll och snora, men det kunde varit värre! Mamma har pysslat om mig bra, så det har varit rätt mysigt ändån haha!
 
Har precis kollat igenom arkivet, hittade ett par bortglömda bilder från en bra kväll i mars! åh, det var mysigt det!
Ifall ni som läser bor i hbg-trakten och gillar hamburgare (som jaaaag) så mååååste ni testa Café Vivas egna hamburgare! Lätt den godaste hamburgare jag ätit i hela mitt liv, och så plånboksvänligt också!
 
Och sen ville jag också bara ägna ett par rader till min lovely EVELINA! Vet inte hur ofta du går in här, menmen! Grattis på 17årsdagen min finaste! Underbara Eve, vet inte vad jag skulle gjort utan dig, du förgyller min vardag till 100% och jag tror vi båda kan hålla med om, att det finns ingen vi skrattar så mycket med, som med varandra! Tryck på den gröna knappen så är jag där för dig, när som helst! Pussss på dej, hoppas du får en helt fanatstisk bday så ses vi! Loveya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0