JUST LIKE A DRAWING

Nej men hejsan! 4 dagar sen sist, already? Blev helt oplanerat en liten bloggpaus i all stress, det var länge sen! Kände bara inte för det, vet inte om jag gör det nu heller men vi testar haha! 
 
Egentligen var jag mest bara tvungen att kika in för att berätta för er att jag numera stolt kan säga att.... (wait for it).... jag har fått ett jobb! Yay! Kanske låter ironsikt för vissa men för mig betyder det pengar och pengar betyder mer av sånt som finns på bilderna ovan! Eller ja, jag ska provjobba lite veckan efter lovet, men därefter är det nog spikat!
Annars? 2/4 helveten är avklarade. NK-prov och engelskan är nu avklarad men tyvärr väntar det största pisset imorgon. Matteprov...dumdumduuuuum, och sen engelska nationella på det! Underbar vecka, ska bli riktigt skönt med lov nu! Kickar in lovet med utsparksfest imorgonkväll, ska bli kul!
 
och ovan har ni min nya dress från H&M, 149kr! Kommer matchas i sommar till bruna ben, vita låga converse och en axelremsväska samt brillzen. Fy vad jag längtar
Pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0