MORNIN SUN-DAY

Hääääj, söndag och ännu en dag av solsken! Så härliga dessa dagar, alltså! Var på påskmiddag igår med släkten, årliga lammiddagen, såå gott! Och efter det drog jag tillbaks till stan där jag mötte upp lova så satt vi bara och mös litta grann på Mezo´s uteservering! 
 
Idag så vaknade jag inte föräns vid 14, haha! Herregud! ska nu bara slänga på lite smink och en klänning och sen ge mig ut i värmen träffa det gamla gänget, the origianals, brudsen från my old hood! Tror det blir lite mys i någon park, sen grillning ikväll! Nåt sånt, ska bli supermyyyys! Men nu måste jag dra, KISSES
 

Kommentarer
Postat av: Pouline Gernes

sv: mammas gamla analoga minolta, och yes, jag använder den! framkallar sen bilderna själv i mörkrum - SÅ kul! kram

2014-04-21 @ 00:53:25
URL: http://poulines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0