ONSDAG 30 APRIL - VALBORGSMÄSSOAFTON

Yepyep! Ni undrar ju säkert vart jag tagit vägen under den senaste veckan! Normalt sett brukar det ju bli lite paus i bloggandet när det är fint väder, har för mycket att gör då, ta vara på solskenet! Så har det ju varit nu med, men av en annan anledning. Har legat hemma med halsfluss sen i lördags, inte roligt alls men fick pencillin igår av doktorn så nu är det på bättringsvägen och idag kan jag faktiskt att äta igen! 
 
Men idag är det valborg och i och med att jag mår sådär så blir det inget festande ikväll. Ska hem till Kevin med alla kompisarna och Grilla, mysa och käka sen ska nog de flesta av dom ut, men då tror jag nog att jag drar hem. Kommer va helt utmattad efter en timme utomhus haha. Ja nu ska jag börja fixa mig och sånt, hoppasni får en trevlig valborgsmässoafton och att ni njuuuuuter av det fina vädret!                                                      Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0