ENDLESS LOVE

Present av grannen som tack för hundvakt, direktinporterad från Boston hehe;)
 
Hääääääj, gajs! Hur har eran dag varit? Min har varit sammafattningsvis bra. Det är en bra beskrivning, neutral och BRA. Skola till 13, med engelska redovisning osvosv! Efter det gick jag hem, med rätt bra huvudverk och gjorde choklad bollar formade till hjärtan som mamma ska få imorgon, fast jag åt upp de flesta av dom framför det senaste avsnittet av PLL hehe. 
 
Har längtat hela dagen efter dubbelavasnitten av regenge ikväll, nej jag har längtat hela veckan! och sen nu går jag in och kollar tv tabellen. Fucking OS, VM, eller soti eller vad det nu är för något har tagit över det också, åååååh blir så jäkla trött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0