FLIP THAT FUR

Är det någonting jag gillar om de kalla tiderna är det pälsar! Mysigt, varmt, billigt (om de är fejk) och framför allt, så jäkla snygga! Trots detta äger jag bara en päls, men till nästa år då får vi införskaffa flera!:)
 
Sitter nu i soffan, bloggar framför tvn, Mia På Grötö... Måste säga att det programmet verkligen inte är någon favorit för mig, det hela känns så konstlat och tillgjort, men vissa gillar väl det! Nej, apropå ingenting, idag är jag helt slut! Stannade kvar efter sista lektionen och pluggade redovisning med Lova och Is! Efter det gick jag hem, bytade om och sov ett tag, sen tvingade jag hit isabella så jag kunde få hjälp med att bära ner mina kassar med kläder! Mötte sedan upp en tjej, och nu är the buissnes set! 700kr fick jag för det hela, rätt bra tycker jag:)
 
Efter det fixade vi ett par andra grejor, växlade pengar, hon skulle betala lite telefonräkningar och sånt, käkade dinner på donken! Sen gick vi bara runt ett tag vid landborgen och kollade ut på stan, alla ljusen! Verkligen ett yolo-moment haha! troligt mysigt, fan vad jag gillar den bruden!
Och slutligen, efter det gick jag till gymmet, och sen hem, in i duschen, och ju sitter jag här! Där har ni min eftermiddag i detalj hehe! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0