I´M TO GOOD TO BE KIND

Fotad av Julia, en liten helgoutfit! Varm och skön!
 
Ligger just nu i soffan i min helamerikanska high-school-tröja jag fått av Isabella! Känner mig som i en high school film haha! Typiskt jag! Nej, men i vilket fall som helst så har jag haft en skön lördag! Thrift-shopping, plugg på biblioteket och lunch á la espresso house! 
 
Ikväll ska jag bara vara hemma, kolla bloggar, skaffa lite inspo! Det mysigaste som finns, typ! Kanske kollar melodifestivalen med ena ögat också, ser vilka som suger i år haha! Förövrigt är jag så jäkla taggad på vår och sommar, hur mysigt det än är med snön, så blir man rätt trött på jeans och tjocka tröjor efter ett tag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: dite

åh vilka fina bilder :D

Svar: Tack så mycket:)
Clara Andersson

2014-02-01 @ 23:15:01
URL: http://affys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0