I DON´T WANNA BE UR CHEERLEADER

 
Cheerleader - St Vincent

Tjäna, babes! Dagen började bra, gick upp, började kleta på maket, men kom sedan på att första lektionen var inställd! Good game, Clara! Gick då och begravde mig under täcket och sov i nån timme till! Väl i skolan väntade carbonara  till lunch, plus i kanten Helsingborgs kommun!
 
Efter sista lektionen drog jag ner till biblioteket för plugg, med Is och Lova! Mysig och seg måndag, som dock slutade lite värre då jag fick reda på att jag inte fått rollen till castingen jag sökte. Lite sugigt, då det kändes så bra, men ja! life goes on!
 
Nu väntar paradise hotel, är ni lika exited som jag?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0