PIZZA NIGHT

Igår åkte jag alltså ut till Jonstorp, mer bestämt till Julia där det blev lite tjejmys! Var tänkt att vi skulle käka framför Mello, men tidsoptimister som vi alla är så blev det mat lagom till "vi är tillbaks nästa lördag" så det fick bli massa talk och filmtittande istället! Spring breakers, haha vilket skämt! Kalla mig bitterfitta men det var nog en utav de konstigaste och mest lame filmer jag sett, eller så förstod jag väl bara inte meningen med den!? Men vi hade kul ändån, somande vid efter fem någon gång och vaknade 1 i morse, käkade frukost och sen hoppade jag på bussen tillbaks till stan. 
 
Var skönt att komma ut till mina gamla trakter ett tag, tycker om tystanden och sånt som inte finns i stan, men samtidigt så får man väl liksom skapa sin egen tystnad. Alla bilar och allt prat blir liksom en del av tystnaden efter ett tag och allt folk som passerar blir en del av staden, de bara finns där utan att man lägger märke till dom. och ifall bilarna och folket inte finns där så är det inte den tystnaden, inte den jag är van vid. Funderade på det idag på busshållsplatsen! Ja, jag kan vara djup om jag vill!;)
 
Så njut av tystnaden ett tag till nu så... Nej, vänta lite! Åhhhh tänkte skriva att vi greppar tag och tar oss till skolan imorgon men det raderar vi direkt! Sportlov, härliga sportlov! Äntligen är du här, obeskrivlig lycka! HOPPAS NI HAFT EN GRYM HELG, FÖR DEN FORTSÄTTER ETT TAG TILL PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gott med pizza :)

2014-02-16 @ 23:45:03
URL: http://liveticalifornien.blogg.se
Postat av: Linnéa Alpsten

Mmm vad gott det ser ut :)

2014-02-17 @ 11:45:32
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0