PLATFORMS XX

Är helt kär i den här sortens skor just nu, skitsnygga! Lite sådär härligt pojkiga, måste lätt införskaffa mig ett par snart! Finns ett par på Nilson´s och på H&M, men ingen av dem var särskiljt sköna så får ta och hitta mig ett annat exemplar! Har ingen aning om vad modellen heter, kallar dom av eget påhitt för platforms, för jag inte har ett namn för dom haha! Så är det någon som vet det riktiga namnet så får ni gärna dela med er!
 
Annars då? Sitter ba och väntar på att naglarna ska torka, målade med mitt vinröda essie, som vanligt, sen ska jag ta och avsluta helgens projekt: Garderobsutrensning! Än så länge har jag fyllt 4 kassar med kläder som jag inte använder och som får glädja någon annan, och skulle säkert kunna fylla 4 till, om jag inte var så jäkla nerkärad i mina kläder, hatar att göra mig av med dom, men nu måste jag! Har ju ingen plats kvar alls i garderoberna haha! 
 
Nej nu ska jag måla på ett lager till, Häääääääjdåe ♥
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Alpsten

Så många snygga :D

Svar: Jaa, ellerhur!:)
Clara Andersson

2014-02-09 @ 23:09:53
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/
Postat av: Tess

Gillar sådana skor! Men du , det är så kul , jag startar idag en NY tävling på bloggen , Veckans Blogg! Det är väldigt Simpelt och vinnaren blir Länkad på startsidan där det dagligen kommer in nyfikna läsare :)

Svar: Okej, vad kul! Går in och deltar direkt!:)
Clara Andersson

2014-02-10 @ 00:13:05
URL: http://tessvonolsson.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag tar gärna dom Clara! Dina kläder är döläckra! Puss / eve

Svar: Haha, dröm på du;) säääääljer, vad annars😏 du kan få rabatt, puss sötnos!
Clara Andersson

2014-02-10 @ 22:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0