RAW FOOD

Min lunch/ frukost idag! Har börjat göra dom sammalslagna nu när man vaknar upp vid 12 liksom, hehe!
 
Vaknar upp vid den tiden varje dag nu, sen går jag mest upp, och transporterar mig bort till soffan där jag spenderar resten av min dag haha! Känner helt ärligt talat inte alls för att gå ut! Varför gå ut och stöka runt, när jag kan ligga begravd under mitt varma duntäcke och äta gott haha? Nej, har blivit så himla lat och bortskämd med hemmamys nu under de senaste dagarna, tackar till och med nej när någon frågar med mig ut haha, nej fy vad deprimerande! Usch...
 
Men idag har jag faktiskt varit helt ok duktig, gav mig ut någon gång i eftermiddags och tog mig till gymmet, sen har jag tvättat, diskat (ja, vi lever på 2000-talet utan diskmaskin), och haft lite självspa! Vi tar ett steg i taget haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0