RIPPED DENIM AND MOCCA FRINGES

Liten tb från sommaren 2012, fy vad länge sen det känns!

Tiden går verkligen fort. Känns verkligen som att det var en månad sen jag började 1a året, och nu är det snart avslutat, eller ja... Ifall om tiden rusar fram lika fort som den gjort innan så kommer det hela vara över på mindre än, vad som känns som, en vecka! För våren är på väg, det märker vi alla!

Nej nog om tiden. Har nyss slösat 7 minuter åt att prata om tiden, dumt gjort, ber om ursäkt! Jaja, haha i vilket fall som helst så har jag bestämt mig för att jag INTE ska sluta kämpa, jag måste ha ett sommarjobb detta året, går inte att bara njuta i 8 veckor (i alla fall inte när man inte får något studiebidrag), så idag har jag ringt runt lite, ska ut imorgon till de ställen som lät intresserade, önska mig lycka till! Seriöst, gör det! Lova, dör om jag inte får ett jobb snart. Puss och KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0