STRIPES N CURLES

Glad alla ♥´s dag! En dag för sent hehe, men vad gör det!? Min kärleksdag var super! Kom äntligen upp i tid då mami kom in och väckte mig med hjärtan och en present (en kaffemugg i leopard jag velat ha) och sen gikc vi upp och åt frukost! Väl i skolan fick jag faktiskt en ros på rosutdelningen, haha jättekul var det! Från mina finisar Hanna och Johanna! Blev superglad!:)
 
Idag har jag varit på alla hjärtans lunch hos mormor (också en dag för sent, men hur ska man hinna allt på en dag liksom hehe) Kanelbullar till efterrätt mmm! Och nu, ikväll så ska jag hem till Julia med Hanna på lite myskväll, sover över där också så slipper jag bussen på nattetid (fulla höggljuda gubbar som överröstar mina hörlurar) 
Hoppas ni får en underbar lördagskväll, och att ni hade världens bästa alla hjärtans dag! Pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0