#TB POLEN 2013

Världens. Härligaste. Resa. Punkt. Slut.

Åh fy vad man är trött på vintern vid detta laget alltså! vill gå i shorts och converse med brunbrända ben och äta glass tills hjärnan fryser sönder! Istället går jag i lager på lager, fryser häcken av mig medans jag förgäves försöker få bänken i stadsparken som faktikst lyckats få en solstråle på sig! Så har min eftermiddag sett ut! Sol för första gången på evigheter, så jag och julia bestäme oss för att mötas upp i parken! Satt där i någon timme och hackade tänder, sen gick jag vidare hemåt! 
 
Efter det har jag gymmat, lagat mat och lite sånt, borde gentligen göra historialäxan vi har tills imorgon, men jag orkar bara inte! Då fastnar jag hellre vid gamla bilder. Albumet Polen 2013 är nog den bästa mappen jag äger! Fy vilka fina bilder jag har därifrån! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHHHHHH!!!

2014-02-11 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0