THE K QUORNER

Min lilla klädhörna...
 
Tjubba girlz n boyz, silket härligt väder vi haft idag va? I alla fall här i skåne! Våren är på väg tralalala! Njöt av eftermiddagen med Julia, köpte med kaffe och kanelbullar, sen satt vi bara och myste ett tag i parken, gick en promenad osv! Efter det gick jag hem och bytade om, sen vidare till gymmet! Sen ut med grannens hund och nu sitter jag här, mätt och nyduschad! :)
 
Haha till och med Tv4 är glad över den tidiga våren! Största nyheten i inrikes, våren är 3 veckor tidig haha! 
 
I övrigt så är jag obeskrivligt glad över att OS är över! Förstår inte varför skiten ska sändas på 3an av alla kanaler, kunde väl varit på 2an typ, eller varför inte nån sportkanal, det är väl sånt det är till för! Inte på kanalen med mest "anti-sport-program" annars liksom, om ni förstår vad jag menar. Att byta ut sex and the city, Revenge och Svenska Hollywoodfruar mot OS tycker jag är lite väl haha. 
 
Som ni märker är jag inte världens sportfan, vet ni förresten hur mycket man lagt på OS detta året? 350 miljarder, just sain...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0