TUESDAY, 16:34

Från söndagens lunch på Marias Tapasbar! Finns det något godare än en fräsch buffé? Perfekt för sådana människor som lider utav beslutsångest, (not me at all) man får ju lite av allt hehe!
 
Silken dag alltså haha! Började friluftsdagen klockan 09 i ishallen! Skridskor i drygt 10 minuter, sen kollade vi på när resten av vår klass bowlade! efter det styrketräning, nog det roligaste under dagen... Inte för att jag styrketränade men vissa andra gjorde ju det, hehe, och det är alltid roligt att kolla på... hehe (muscles everywere) (tänk er en sån hjärt-ögon-emoji) Och efter styrkan klockan 11, slutade vi!
 
Sen dess har jag kollat PLL, ät B&J och sovit! Med andra ord, perfekt eftermiddag! Nu är klockan 16:30 och jag funderar starkt på att springa ner till gymmet! Jag borde, för jag var ju inte där igår! Fast jag vet inte... Usch, beslutsångest!
 
 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Åh, gott!!

2014-02-04 @ 16:53:19
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0