VANILJ LATTE OCH LEMON CHEESE

haha, vet inte vad Hanna håller på med
Och jag posar som vanligt heh...
 
Nej, hörni idag har jag faktiskt tagit mig ut och aktiverat mig! Åkte till Höganäs vid 15-tiden och mötte Julia och Hanna på nåt café där (kommer inte ihåg vad det heter hehe) så vi satt väl där i ett par timmar, sen drog vi bort till simhallen, motionssimmade, bubblade och bastade! Himla mysigt var det! Var så jäkla länge sen jag ens befann mig i ett badhus, men fy vad skönt det var! 
 
Så nu kom jag hem för en stund sen och mår lite sådär halv illa, (åt hamburgare och pommes efter haha), men jaja! har spenderat den senaste timmen åt at leta efter min dumma kamera -sladd, när det visade sig att den låg i soffan hela tiden, totalt synlig haha, idioti asså.
 
pussssssss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0