WITH THE ROAD PASSING BY

 Ligger begravd i soffan framför någon rulle med Zack Effron och nygräddade pannkakor! Så spenderar jag min första dag av sportlovet, försöker ignorera att solen skiner utanför fönstren för första gången på flera månader och bara njuta!
Tänkte egentligen försöka rensa bland alla mina 100 000 bilder på datorn idag men som vanligt fastnar man i gamla minnen. Är egentligen himla tråkigt att de bara ligger där på datorn och på bloggen. Det är något speciellt med att hålla ett minne i handen, som man gjorde förr i tiden. Tror jag ska välja ut några av mina favoriter och klicka hem som poladroider, finns massa sidor man kan göra det på! Poladroids, fujidirekt.se osvosv! Mm det ska jag!
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Alpsten

Så läckra brallor :D

Svar: Tack så mycket:)
Clara Andersson

2014-02-18 @ 13:10:17
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0